Vrácení zboží
Nelíbí se Ti zboží nebo z něj nemáš radost? Mužeš ho do 14 dnů od doručení vrátit bez udání důvodu.Ohledně vrácení zboží mi dej vědět emailem - pošlu Ti kód pro vrácení přes Zásilkovnu. V emailu prosím také uveď, na jaký účet mám poslat peníze zpět, a přilož doklad o nákupu (fakturu). Pokud si přeješ zboží vyměnit za jiné, vrať prosím původní (peníze vrátím) a udělej novou, samostatnou objednávku. Zboží můžeš případně také vrátit poštou na adresu: Veronika Štrossová, U Lípy 211, 252 19 Drahelčice.
Jak postupovat při reklamaci
Něco je v nepořádku? To je mi moc líto.. Dej mi o tom vědět emailem, ve kterém popiš důvod reklamace. Pošlu kód pro bezplatné vrácení přes Zásilkovnu, případně zboží odešli na adresu:Veronika Štrossová, U Lípy 211, 252 19 Drahelčice.
Vyřízení reklamace bude do 30ti kalendářních dnů.