S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

Anketa

Která kategorie probouzí Tvůj zájem?

Tvůj "osudový" kámen 41% Na skalku 19% Do akvárka/krevetárka 14% Domů/ do práce 27%

Reklamace a vrácení

Vrácení zboží

Nelíbí se Ti zboží nebo z něj nemáš radost? Mužeš ho do 14 dnů od doručení vrátit bez udání důvodu.Ohledně vrácení zboží mi dej vědět emailem - pošlu Ti kód pro vrácení přes Zásilkovnu. V emailu prosím také uveď, na jaký účet mám poslat peníze zpět, a přilož doklad o nákupu (fakturu). Pokud si přeješ zboží vyměnit za jiné, vrať prosím původní (peníze vrátím) a udělej  novou, samostatnou objednávku. Zboží můžeš případně také vrátit poštou na adresu: Veronika Štrossová, U Lípy 211, 252 19  Drahelčice.

Jak postupovat při reklamaci

Něco je v nepořádku? To je mi moc líto.. Dej mi o tom vědět emailem, ve kterém popiš důvod reklamace. Pošlu  kód pro bezplatné vrácení přes Zásilkovnu, případně zboží odešli na adresu:Veronika Štrossová, U Lípy 211, 252 19  Drahelčice.

Vyřízení reklamace bude do 30ti kalendářních dnů.

ZDEyMjBk